ponedjeljak, 27. srpnja 2015.

Biobaza Sun pekmez za ubrzano tamnjenje

Volim preplanulu put, ali se ne volim pržiti na suncu. Solarij je za mene veliki no - no. Jedna sam od onih koja već nakon 5 minuta provedenih na suncu pita: "Jesam li pocrnila?" Zbog svega navedenog do sada se moja ljetna boja svodila na preparate za samotamnjenje, a ove godine ipak sam se natjerala da pokušam prirodnim putem postići tamniji ten. U tome mi je uvelike pomogao Biobazin pekmez čiju recenziju sam danas pripremila.

Što kaže Biobaza?
"U Biobaza SUN pekmezu korišteni su visokokvalitetni sastojci iz hrvatskog uzgoja: mrkva, orah, maslina i smilje. Mrkva je bogata karotenoidima koji čuvaju strukturu i funkciju membrane stanice kože i smanjuju oštećenja od UV zračenja. Ulje mrkve pospješuje tamnjenje i daje koži lijepu brončanu boju. Kakao maslac intenzivno hidratizira i blago je vodootporan. Ekstrakt oraha djeluje umirujuće, maslinovo ulje pruža dubinsku hidrataciju, a nevenovo ulje smiruje nadraženu kožu i potiče regeneraciju."


Korištenje:
Biobaza SUN preporučuje se koristiti bez zaštitne podloge, stoga je namijenjen koži koja je već postigla preplanuli ten ili je naviknuta na sunce. Koža će biti lagano tonirana, svilena i meka. Za svjetliju put, preporuka je nanijeti prvo na kožu kremu sa zaštitnim faktorom te nakon toga koristiti "pekmez" za brončanu put.



Sadrži sastojke 100% prirodnog podrijetla koji koži osiguravaju hidrataciju, obavijaju je neodoljivim sjajem te potiču intenzivno tamnjenje i postizanje brončane puti. Ne sadrži parabene, umjetne boje i mirise.

PRIRODNI SASTOJCI - ulja masline, mrkve, oraha, nevena, ružina drva, ekstrakt smilja, eterično ulje palmarose, kakao maslac


Ambalaža: 
Biobaza Sun pekmez dolazi u kartonskoj kutijici izražajne narančaste boje koja podsjeća na mrkvu - jedan od glavnih aduta ovog pekmeza. Plastična posudica u kojoj se nalazi pekmez napravljena je od mekše plastike pa se na vrućini može dogoditi da se malo raširi zbog čega ćete imati problema sa zatvaranjem. Ipak, ako ju uspijete dobro zatvoriti tada nema straha od neželjenog otvaranja u torbi.


Tekstura je gusta, ali na temperaturama koje su vladale posljednjih dana postaje "mekši" te se odlično razmazuje. Sam pekmez je smeđe boje te će ostaviti tamniji trag tako da će vam se činiti kao da se radi o proizvodu za samotamnjenje, ali ne, ne - ovaj pekmez samo ubrzava i potiče prirodno tamnjenje kože na suncu. Osim na koži, ostavlja trag i na kupaćem pa pripazite i radije birajte tamnije nijanse uz korištenje ovog pekmeza. Bez brige, sve mrlje nastale ovim pekmezom vrlo se lako peru. Miris pekmeza je kombinacija kakaa i smilja - nekome će zasmetati, a nekome će se svidjeti (npr. mom tati koji ga je zamalo namazao na kruh - natpis pekmez/marmelada zna zbuniti čovjeka).

Ono što mi se posebno svidjelo kod ovog pekmeza, osim predivnog brončanog tena i ubrzanog tamnjenja gdje stvarno djeluje je činjenica da odlično njeguje kožu. Nikada mi koža nije izgledala ljepše te bila toliko glatka i meka na dodir. Sunce obično ne pomaže mojoj suhoj koži tijela, a uz ovaj pekmez koža mi je odlično hidratizirana i nahranjena bez korištenja dodatnih losiona ili krema za tijelo (koristila sam samo pekmez).

Sastav možete vidjeti na sljedećoj slici:


Zaključak: Da, da i da! Odličan proizvod ukoliko želite divan brončani ten bez puno muke na suncu. Odličan sastav ne samo da će pomoći kod brzog tamnjenja nego će i odlično njegovati kožu. Koža mi nikada nije djelovala ljepše, a uz ovaj pekmez nisam koristila nikakve losione ili kreme za njegu kože.

Cijena: 79,90 kn
Količina: 250 ml 

Ocjena: ČISTA PETICA!

Koristite li preparate za ubrzano tamnjenje? Jeste li isprobale Biobazin pekmez ili ulje za ubrzano tamnjenje?

4 komentara:

  1. Koristim i jako sam zadovoljna. Htjela bih isprobati i ulje jer navodno ne ostavlja fleke :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Molim vas za informaciju.
    Dali je moguce naci ovaj preparat u Srbiji, Novi Sad, ako ne mozete li mi reci gdje se moze kupiti u hrvatskoj

    Zahvaljujem

    OdgovoriIzbriši
  3. Može se kupiti u Lilly drogerijama.

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates