subota, 10. listopada 2015.

OOTD: Autumn black Trench Coat

Zadnje sunčane dane iskoristila sam za laganije outfite, a čini se da od idućeg tjedna u prvi plan stižu debele najlonke/ tajice i tople haljine. Zanimljiv baloner nosila sam u toplijim danima, a za hladne će dobro doći kao haljinica uz tajice.


Prije nekoliko tjedana sa SheIn-a mi je stigao zanimljiv baloner koji se može nositi i kao haljina, a kako je opako zahladilo ovih dana upravo tako ga od sada planiram nositi. Zabunom mi je poslana manja veličina od one koju sam naručila, ali ipak sam se uspjela uvući u njega pa sada imam dodatnu motivaciju za poraditi na liniji ;)

Baloner je vrlo kvalitetno izrađen, neproziran je i čvrst, a materijal je čisti pamuk. Nisam znala što mogu očekivati kada sam ga naručivala, ali sam već tada imala ideju da bih ga preko zime mogla profurati kao haljinicu uz tajice. Ovo mi je jedan od najdražih online naručenih odjevnih predmeta. Trenutno je snižen, pa ga možete uloviti za proljeće sljedeće godine: KLIK za više informacija :)





Baloner: SheIn
Haljina: MaxMara
Gležnjače: Ayakdaş Ayakkabı

Kako vam se sviđa današnji outfit? Veselite li se hladnijim danima?

4 komentara:

 
 
Blogger Templates