nedjelja, 6. ožujka 2016.

OOTD: Multicolor dress

Za nenadani snijeg od prije par dana odlično mi je došla topla pletena haljina. Još uvijek se nisam odvažila na laganije outfite jer sam strašno zimogrozna (uz to me uhvatila i viroza) i jedva čekam da nas konačno sunce počne grijati na duži period.


Moram priznati da sam bila malo skeptična kada sam prije desetak dana naručivala haljinu, taman su na sve strane najavljivali kako nam proljeće kuca na vrata, a ja naručujem zimsku pletenu haljinu....hmm... Ipak, haljina mi se toliko svidjela da sam odlučila riskirati, ako ništa drugo pričekala bi sljedeću zimu. I gle čuda, stigla je haljina, a drugi dan je moj grad zabijelio snijeg, koji se doduše istog dana i otopio, ali opet, helloooouu snijeg :)

Kvaliteta haljine je odlična. Zapravo, toliko je kvalitetno izrađena da je moja baka uvjerena kako je to ručno pletena haljina :D mislim da ipak nije, ali bakino iskusno oko je za kvalitetu dalo 5+. Očekivala sam da će biti onako puna i debela, ali nije. Taman je za ovo neodlučno vrijeme. Ugodna je na koži, ne bocka i kad je stigla nije imala nikakav miris. 

Veličina je one-size i stvarno je univerzalna, samo ju ne bih preporučila curama koje su ful sitne, rekla bih da je idealna za veličine od S do XXL (realne veličine). 
Mjere možete provjeriti - OVDJE.






Haljina: SheIn
Gležnjače: Planet obuća
Najlonke: Calzedonia
Sat: ebay

Sviđa li vam se ova haljina? Kako biste ju vi kombinirale?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates