utorak, 26. travnja 2016.

LA CROA: Vrhunska njega za potpuni oporavak oštećene kose (1.dio)


Drage moje, primijetila sam da vas je jako puno bilo zainteresirano za recenziju La Croa proizvoda za njegu kose. Nakon više od mjesec dana korištenja skupila sam sve dojmove i danas vam donosim prvi dio recenzije ovih divnih proizvoda za njegu kose. Vjerujem da već znate kako sam iz plave kose prešla u lagani balayage zbog oštećene i suhe kose (tjeme mi je i dalje masno) te sam od tada punu pažnju posvetila hranjenju i obnovi kose. Kako sam preporodila svoju kosu uz ove proizvode, saznajte u nastavku...


Za početak, par riječi o samom brendu...

La Croa je inovativan i unikatan brand, kreiran i proizveden u Hrvatskoj u suradnji sa našim renomiranim proizvođačem kozmetike. Naši proizvodi proizvedeni su po najvišim svjetskim standardima u svijetu kozmetike. Dokaz tome su zadovoljni kupci iz profesionalne frizerske branše koji su upoznati sa svjetskim novitetima te naše proizvode svrstavaju u sam vrh.

La Croa je koncipiran kao brand koji objedinjava prirodne proizvode za profesionalnu njegu i tretman kose koji u svojoj osnovi imaju dragocjeno ulje argana i macadamije. Ulje argana sprječava oštećenja kose prilikom bojanja te produžuje vijek trajanja boje. Poboljšava čvrstoću kose te sprječava nastanak ispucanih vrhova. Pogodno je za sve tipove kose. Ostale sirovine koje se koriste u proizvodnji naših proizvoda pomno su birane kako bi davale brzo vidljiv rezultat koji traje. Učinak tretmana je odmah vidljiv: kosa je glatka, sjajna i zdrava.

La Croa Argan Macadamia Oil šampon


Što kaže La Croa?
Prekrasnog mirisa ulja argana i makadamije, obogaćen keratinom, proteinom pšenice, ekstraktom hmelja šampon iznimno njeguje kosu te je odličan i za svakodnevno pranje. Hidratizira i hrani kosu od korijena do vrhova. Želite li zdravu i sjajnu kosu, ovaj šampon zasigurno će vam riješiti vaše probleme sa suhoćom i beživotnim lasima – iznimno je kvalitetan jer su sastojci prirodni i vrlo kvalitetni.

Pakiranje: 250 ml ili 1000 ml

Cijena: 250 ml - oko 40 kn


Ambalaža: Vjerujem da će vas na prvi pogled ambalaža podsjetiti na našu nadaleko poznatu Bajaderu. Kvalitetna i luksuzna ambalaža koja odiše elegancijom i profinjenošću nešto je što svaka ljubiteljica kozmetike želi imati u svom kutku, a ovaj šampon krasi upravo takva ambalaža. Otvara se tako da pritisnete jedan kraj poklopca što je jednostavno i praktično, posebno ukoliko često putujete, a želite uz sebe imati svoj omiljeni šampon.


Moji dojmovi: Šampon je uljno-gelaste teksture i potrebna je mala količina kako bi očistio vlasište. Ne pjeni se jako (pripisujem to uljnim komponentama), ali odlično očisti vlasište i ukloni sve tragove nečistoće iz kose. Nanosim ga isključivo na vlasište, dok ostatak kose dobro očisti i pjena koja klizi po kosi dok ju ispirete. 

Miris je fantastičan, mene podsjeća na slatkaste žvakaće gume i vratio me u djetinjstvo. Na kosi se zadržava neko vrijeme i sigurna sam da ćete poželjeti da traje još i duže. Po pitanju njege i hidratacije ovaj je šampon fantastičan. Moja je kosa isušena (godine bojanja u plavo učinile su svoje), oštećena, ali na tjemenu masna i do sada nikako nisam uspjela pronaći ravnotežu između suhih vrhova i masnog tjemena. Mogu reći kako je ovo prvi šampon koji zaista dubinski njeguje, hrani i hidratizira kosu, a da pritom ne masti vlasište. Kosa je nakon korištenja meka, glatka i sjajna. Iako sadrži SLS koji neki izbjegavaju zbog potencijalnog isušivanja, ulja u ovom šamponu odlično nahrane kosu i sprječavaju isušivanje i cvjetanje vrhova. Moja kosa još uvijek nije potpuno obnovljena, ali uz pomoć ovog šampona i ostalih La Croa proizvoda o kojima ćete uskoro čitati, na dobrom sam putu da potpuno oporavim svoju kosu. Testirala sam ovaj šampon u nemogućoj misiji - oprala sam kosu samo sa La Croa šamponom, bez regeneratora, bez ulja, bez ičega...posušila ju fenom i uredno se počešljala što s drugim šamponima nisam smjela niti pomisliti. Zbog svega toga, ovaj je šampon zaslužio čistu peticu.

Ocjena: 5+


La Croa hranjivo ulje


Što kaže La Croa?
Suho ulje od makadamije, marokanskog ulja argana, lana i mrkve izvrsno pomaže kod rasčešljavanja, ne ispire se, te nanosi na suhu ili ručnikom osušenu kosu. Pritom je ne masti, te je čini laganom, sjajnom i svilenkasto mekom. Ujedno je hrani, tako da ona uvijek djeluje gušće i zdravije. Ukoliko kosi treba dodatna njega, ulje možete umiješati u masku i nanijeti zajedno, ovaj pakung oživjet će čak i suhu, uništenu kosu ljeti i zimi. Ljeti nakon mora i cijelog dana na suncu, a zimi umornu od promjena temperature u okolini, te isušenog zraka u prostorijama. Ako su vrhovi oštećeni, prva pomoć može biti i nanošenje ulja na njih, no dugoročno, ispucane vrhove treba skratiti.

Pakiranje: 20 ml ili 100 ml

Cijena: 35 kn/20 ml i 99 kn/100 ml


Ambalaža: Hranjivo ulje dolazi u tamnoj staklenoj bočici kako bi se sačuvala vrhunska kvaliteta. Ambalaža je praktična, otvor je dovoljno širok da ulje može istjecati, a isto tako i optimalno uzak kako biste mogle lako kontrolirati istjecanje ulja.

Moji dojmovi: S obzirom da se radi o suhom ulju, ovo hranjivo ulje nešto je rjeđe od drugih ulja za kosu koja sam isprobala. Ipak, to je zapravo velika prednost jer neće zamastiti kosu i lakše ćete ga rasporediti duž cijele kose. Miris je kao i kod šampona, izuzetno ugodan, slatkast te se na kosi zadržava nešto duže. Ulje ispunjava sve obećano - kosa je lagana, glatka, sjajna i svilenkasto meka. Koristim ga u kombinaciji sa maskom za kosu ili samostalno prije sušenja fenom + poslije sušenja za još zaglađeniji efekt. Uz korištenje ovog ulja primijetila sam da puno lakše raščešljam kosu, kosa je puno sjajnija i izgleda zdravije.

Ocjena: 5+

La Croa hranjiva maska za kosu


Što kaže La Croa?
Gusta, vrlo mekana i ugodna maska neodoljivog mirisa po arganu i makadamiji, a tu su još u lan, keratin i vitamin B5, pomaže revitalizaciju svih tipova kose. Maska iznimno hidratizira i oporavlja las, nakon toga je kosa bujnija, sjajna i vidno revitalizirana. U masku se može umiješati i ulje, ako se radi o iznimno oštećenoj, bojanoj kosi. Ne zaboravite je ostaviti na mokroj kosi barem 5 do 10 minuta, a ako je koristite s uljem, možete je držati i do 20 minuta, kako bi se ona u potpunosti oporavila. Ispire se mlakom vodom. Maska se nanosi nježnim masažnim od vlasišta prema vrhovima. Bojana kosa koja je vidno tretirana kemikalijama voljet će ovu masku jedan do dva puta tjedno – promjena je odmah vidljiva, a korištenjem kosa postaje sve mekanija i ljepša, te podatnija za svakodnevno stiliziranje.

Pakiranje: 25 ml ili 250 ml

Cijena: 15 kn/25 ml


Moji dojmovi: Ova hranjiva maska idealna je za posebne prilike kada želite da vaša kosa blista. Guste je, kremaste teksture koja dubinski hrani i hidratizira suhu i oštećenu kosu. Kod ove maske je bitno da joj date vremena da djeluje, minimalno 15 minuta, a ukoliko se radi o jako oštećenoj kosi, tada se u masku dodaje i hranjivo ulje. Moja kosa je dosta oštećena tako da sam ju kombinirala sa uljem i rezultati su me oduševili. Meka, glatka i vidno zdravija kosa već nakon prvog korištenja. 

Ocjena: 5

Trenutno stanje moje kose (oprana La Croa šamponom i posušena fenom, bez korištenja hranjivog ulja):


Jeste li već isprobale neke La Croa proizvode? Kakvi su vaši dojmovi?

*PR proizvodi

2 komentara:

 
 
Blogger Templates