petak, 24. veljače 2017.

AVON: Hidratantni sprej za lice s aloe verom i pamukom [RECENZIJA]

Osim termalne vode, još je jedna "vodica" često u mojoj torbi za kritične situacije. Mislim da je vrijeme kada ste mogle čuti predrasude o ovom tipu proizvoda daleko iza nas, a čini mi se kako su upravo razne "vodice" i hidratantni sprejevi postali vjerni saveznici kože sklone iritacijama i suhoći. Iako su ovakvi hidratantni sprejevi namijenjeni za korištenje u vrućim ljetnim danima, ja sam im pronašla namjenu i zimi ;)


Što kaže Avon?
Za vruće ljetne dane! Hidratantna i osvježavajuća snaga aloe vere i pamuka, idealna za ljetne dane! Hidratantna vodica za lice – u trenu osvježava, hladi i hidratizira kožu – idealno za vruće dane za sve tipove kože. Bez alkohola.


Ambalaža: Ovaj hidratantni sprej dolazi u plastičnoj bočici prozirne boje sa zelenim detaljima što asocira na svježinu koju pruža. Raspršivač odlično funkcionira i raspršuje vodicu u obliku sitnih kapljica koje djeluju poput maglice i neće utjecati na šminku na licu.


Količina: 100 ml
Cijena: 40 kn (često na kataloškom popustu)




Moji dojmovi: Iako je ovaj proizvod namijenjen za korištenje ljeti kada osobno nemam nekih većih problema sa suhoćom dijelova lica i iritacijama, isprobala sam ga u zimskom periodu kada moja koža vapi za hidratacijom zbog naglih promjena toplo-hladno i suhog zraka u zatvorenim prostorima. Osim toga, primijetila sam da mi koža reagira kada duže vrijeme boravim u zadimljenim prostorima (čitaj: kafićima) stoga mi je bilo logično da bi ovakav proizvod mogao biti odličan SOS u takvim situacijama.

I nisam pogriješila. Kombinacija aloe vere - jedne od najljekovitijih biljaka na svijetu, koja je odlična za suhu, osjetljivu i oštećenu kožu te pamuka koji je vraća izgubljenu vlagu koži pokazala se odličnom za ovaj zimski period. Miris je nježan i uobičajen za proizvode s pamukom, vjerujem da se većina vas već susrela s ovim mirisom. Na koži se zadržava oko pola sata, ali je toliko ugodan i nježan tako da ne bi trebao smetati niti najosjetljivijim nosićima.

Osjećaj nakon nanošenja je odličan. Raspršuje se u obliku maglice i vrlo brzo upija te ne skida šminku s lica. Imate osjećaj opuštanja kože koja je do tog trenutka zatezala i stvarala nelagodu. Koža je instantno hidratizirana i opuštena baš kao da ste joj dale osvježavajući napitak. Ono što mi se posebno svidjelo je činjenica da taj osjećaj nije privremen i ne nestaje onog trenutka kada se sprej upije u kožu nego traje i traje. 

Sprej koristim svakodnevno. Bilo da sam doma ili vani. Ukoliko osjetim zatezanje zbog suhog zraka ili iritacije zbog zadimljenog prostora, odmah posežem sa ovim sprejem i riješim problem prije nego što je nastao. Definitivno jedan od odličnih saveznika suhe ili mješovite kože koja vapi za hidratacijom.


Zaključak: Pažljivo promatrajte Avonove kataloge i čekajte trenutak kada će ovaj hidratantni sprej biti na akciji jer je nešto što ćete definitivno obožavati, ne samo u vruće ljetne dane, nego tijekom cijele godine.

Koristite li hidratantne sprejeve ili vodice? Koji je vaš omiljen Avon proizvod?

Broj komentara: 6:

  1. Ovo uzimam! Ja volim njihovu vodicu/tonik od ruže. Budući da bočica nema raspršivač, ja sam si stavila od nekog drugog tonika i sad je špricam po licu ujutro i navečer. Super mi je da ovo već ima raspršivač i baš ću si uzeti :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svakako isprobaj ;) a ja budem probala ovu vodicu od ruže jer su mi svi ti proizvodi s ružom provjereno odlični :D

      Izbriši
  2. imam nekoliko ovih sprejeva a jedan mi je cak ukrao decko kako bi se hladio :D super ce nam doci opet za ljeto koje nam je sve blize i blize :D

    Mystique blog

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno će nam ovi sprejevi osvježiti ljetne dane koje jedva čekamo ;)

      Izbriši

 
 
Blogger Templates