ponedjeljak, 27. veljače 2017.

L'Oréal Paris: Elseve Extraordinary Clay šampon i regenerator [RECENZIJA]

Revolucija za masnu kosu suhih vrhova stiže nam iz L'Oréal-a. Radi se o Elseve Extraordinary Clay liniji za koju ste pokazale veliki interes, stoga sam se odmah bacila na testiranje ove zanimljive inovacije. Je li ova linija ispunila moja očekivanja? Odgovor vas čeka u nastavku ;)


Elseve Extraordinary Clay šampon

Što kaže L'Oréal Paris?
Upoznajte Elseve Extraordinary Clay Clay liniju idealnu za kosu koja se masti u korijenu, a suha je pri vrhovima! Njezina hidratantna formula obogaćena je s tri pročišćavajuće gline, a vašu će kosu održati 3 dana čistom i svježom.


Ambalaža: Extraordinary Clay šampon dolazi u manjoj ambalaži od 200 ml i većoj od 400 ml. S obzirom da sam željela što detaljnije istestirati ovu liniju, odmah sam kupila veću ambalažu od 400 ml. Ambalaža je uobičajena za Elseve linije, krasi ju zeleno-tirkizna nijansa koja podsjeća na svježinu koju pruža ovaj šampon. Poklopac je čvrst, dobro se zatvara i neće se iznenada otvoriti u torbi ukoliko ga nosite na put.

Količina: 200 ml i 400 ml
Cijena: 200 ml/23,90 kn i 400 ml/oko 40 kn



Moji dojmovi: Tekstura Extraordinary Clay šampona je kremasta te u doticaju sa vodom stvara gustu, iznimno bogatu pjenu. Iz tog razloga potrebna je mala količina šampona za pranje kose. Miris je nježan, pomalo slatkast i na kosi se zadržava do dva-tri sata. Zanimljiva je činjenica da se ovaj šampon ispire puno duže nego uobičajeni šamponi. Pri prvom korištenju sam pomislila kako sam možda pretjerala s količinom pa ga zato moram toliko dugo ispirati, ali nije bio problem u tome. Kako je jedna od njegovih funkcija pročišćavanje. logično je da ćete ga morati nešto duže ispirati. 

Rezultat nakon pranja? Prvih nekoliko pranja zapravo nisam vidjela bitnu razliku, ali sa svakim sljedećim moja je kosa sve duže i duže ostajala čista i svježa. Dva dana kosa je čista i to čista u smislu da ne moram vezati kosu u rep nego izgleda baš kao da je upravo oprana. Tome sigurno doprinosi i činjenica da ovaj šampon daje odličan volumen čak i na mojoj kosi koja kao da je cijepljena protiv volumena. Treći dan tjeme se lagano zamasti, ali ne toliko da mi je pranje kose neophodno. A vrhovi? Iznenađujuće je kako ovaj šampon čisti i pročišćava kosu, a ujedno lagano hidratizira suhe vrhove koji nakon pranja ne strše i nisu grubi na dodir. 

Ukratko: fantastičan šampon koji u potpunosti ispunjava obećano, samo mu je potrebno dati malo vremena da učini vašu kosu dugotrajno svježom i blistavom.

Lijevo: šampon, desno: regenerator

Elseve Extraordinary Clay regenerator

Što kaže L'Oréal Paris?
Upoznajte Elseve Extraordinary Clay Clay liniju idealnu za kosu koja se masti u korijenu, a suha je pri vrhovima! Njezina hidratantna formula obogaćena je s tri pročišćavajuće gline, a vašu će kosu održati 3 dana čistom i svježom


Ambalaža: Ambalaža Extraordinary Clay regeneratora gotovo je identična ambalaži šampona, a razlika je u tome što je kod regeneratora poklopac na donjoj strani. Inače je ovakav tip ambalaže vrlo praktičan i lako je iskoristiti proizvod do kraja.

Količina: 200 ml
Cijena: 23,90 kn



Moji dojmovi: Tekstura regeneratora je kremasta i gušća od šampona. Miris je meni osobno puno ugodniji, svježiji nego miris šampona i zadržava se na kosi gotovo cijeli dan što doprinosi osjećaju svježine i upravo oprane kose. Regenerator nanosim na cijelu dužinu kose jer je namijenjen za hidrataciju masnog tjemena i suhih vrhova. 

U kombinaciji sa šamponom mogu reći da djeluje odlično. Naravno, ukoliko imate izrazito oštećene vrhove nemojte očekivati čuda jer ovaj regenerator nije namijenjen obnovi oštećenih vrhova, već njezi i hidrataciji suhih. Uz šampon dodatno produži svježinu i čistoću kose te olakšava raščešljavanje. Kosa je nakon korištenja blistava, glatka, sjajna i dugotrajno svježa.

Lijevo: šampon, desno: regenerator
Zaključak: Dugo smo vremena čekale šampon koji će objediniti rješenje za dva problema koji vrlo često dolaze u kombinaciji: masno tjeme i suhe vrhove. Elseve Extraordinary Clay šampon i regenerator zaista djeluju i ispunjavaju ono obećano - do 3 dana svježe i čiste kose. Ako im do sada niste pružile priliku sada je pravo vrijeme ;)

Jeste li već isprobale ovu liniju? Kakva je vaša kosa?

4 komentara:

  1. Šampon imam i zadovoljna sam. Tri dana izdrži bez pranja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Najviše me intrigira maska iz ove linije i nju najviše želim isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Maska je idealna za one koji imaju veliki problem sa masnom kosom i moraju ju prati svaki dan. Moja nije tako strašno masna, pa je meni malo kosa izgledala suha nakon korištenja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Probao šampon, jer mesecima muku mučim sa masnom kosom – iznenenada se pojavilo, ali ništa! Već posle prvog pranja sam dobio svrab, perut i na kraju sam počeo da se češem! Šta više, pri sledećem pranju je bilo i opali vlasi u kadi. Očigledno mi šampon nije prijao, možda zbog same gline. Osim toga ima SLS, što je često neprijatelj masne kose i osetljive kože glave, pa tako korisnik ulazi u začarani krug. Podeliću sa ostalima savet svog dermatologa po pitanju masne kose! Uvek na lekarski pregled, da se urade analize ako treba, posebno ukoliko je mašćenje praćeno pojavom peruti, jakim svrabom i beličastom skramom koja nakom pranja kose ostaje na površini vode – prekomerna količna sebuma, jer to nekada može biti znak nekog daleko težeg oboljenja kože glave nego što je mašćenje. Osim toga mašćenje može biti do premasne i suve hrane, stresa, hladnog vremena ili prekomernog znojenja leti. Ja sam dobio terapiju mesec dana 1×1 tableta kompleksa B vitamina, smanjio masnu hranu, izabacio slatkiše, prao kosu sa nekim medicinskim šamponom, sada je masnoće dosta manje. Masnu kosu sa komerijalnim šaponima, posebno koji jako pene i prepuni su SLS, teško možete izlečiti. Bolje je uzeti blaže šampone, koji možda slabije peru, ali kada se otkrije i ukloni pravi problem, onda stvar dolazi na svoje. Kada se smanji lučenje sebuma, čak i slabiji šampon će lepo raditi svoj posao. Posebno izbegavajte šampone koji imaju kombinaciju više SLS, zatim dodatak raznih ulja, silikona, parfema, alkohola… Skoro sve rečeno ima i ovaj šampon.

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates