četvrtak, 9. ožujka 2017.

ADRIA SPA: Intenzivna krema za ruke & BIObalm: Kokos balzam za usne [RECENZIJA]

Nedavno ste na Facebook stranici mogle vidjeti kako su mi stigli razni proizvodi od brenda Biofarm, a neke proizvode iz linije ADRIA SPA mogle ste osvojiti i u darivanju. Odmah sam se bacila na testiranje proizvoda, a o njima ćete čitati u narednih nekoliko postova...prvi od njih kreće danas ;)


ADRIA SPA Intenzivna Krema Za Ruke – Limunska Trava/Naranča 

Što kaže Adria Spa?
Intenzivna krema za ruke sadrži ulje sjemenki grožđa, nevenovo i kantarionovo ulje. Kombinacija navedenih ulja smiruje upalne procese na koži te pomaže kod zacjeljivanja rana.


Ambalaža: Intenzivna krema za ruke dolazi u praktičnoj ambalaži u obliku tubice koja stane u svaku torbu. Ambalaža je jednostavnog dizajna te dominiraju bijela i zelena boja koja asocira na umirujuće djelovanje kreme.

Količina: 75 ml
Cijena: 19,90 kn

Moji dojmovi: Tekstura kreme je bogata, gusta i kremasta. Lako se umasira i vrlo brzo upija, ne ostavljajući pritom nikakav film što omogućuje da bez stanke nastavite sa svojim uobičajenim poslom. Upravo dugo upijanje krema za ruke najčešći je razlog zašto izbjegavamo njihovo korištenje. Uz ovu kremu više nećete imati izgovor za ne korištenje kreme za ruke ;) Miris joj je blag, svjež i ne zadržava se dugo na koži.

Intenzivna krema za ruke, baš kao što joj i ime govori dubinski i intenzivno njeguje te obnavlja kožu ruku. Već pri prvom korištenju osjeća se kako je koža mekša, nahranjena i hidratizirana, a uz dugotrajno korištenje koža postaje glatka, elastična, dubinski hidratizirana i obnovljena. 

Ocjena: 5


BIObalm Kokos balzam za usne

Što kaže BIObalm?
Kokosovo ulje i pčelinji vosak paze na vaše usne i štite ih od vanjskih utjecaja.


Ambalaža: Balzam za usne dolazi u simpatičnoj okrugloj posudici za koju u početku nisam bila sigurna sviđa li mi se ili ne. Razlog tomu bio je strah da je preduboka i da ću nakon nekog vremena morati balzam nanositi prstom što nikako nije higijenski. Ipak, ostala sam ugodno iznenađena jer je posudica napravljena savršeno, širina i dubina savršeno odgovaraju kako biste do samog kraja mogle koristiti balzam tako da uronite usne u njega.

Količina: 15 ml
Cijena: 16,90 kn


Moji dojmovi: Krenut ću od mirisa jer je on zaista čaroban i ako ste ljubiteljica kokosa poput mene, onda ćete se sigurno zaljubiti u ovaj balzam. Tekstura mu je poput uobičajenih balzama, standardne masnoće i lako maziva. Ne upija se brzo što je svakako plus jer ne morate konstantno posezati za balzamom. U vrlo kratkom roku obnavlja oštećene, isušene i ispucale usnice te ih uz redovito korištenje štiti od vanjskih utjecaja. Vjerujem da već znate kako su moje usne sklone isušivanju, posebno kada koristim mat ruževe i ovaj balzam me izuzetno ugodno iznenadio jer je stanje mojih usana bilo vidljivo bolje već nakon prvog dana korištenja. Od tada je uvijek uz mene i mogu reći kako brzo postao moj omiljeni balzam za usne. Definitivno ću isprobati i ostale balzame iz BIObalm linije.

Ocjena: 5+


Jeste li već isprobale neku od ADRIA SPA krema za ruke ili Bio Balm balzama za usne? Kakvi su vaši dojmovi?
*PR proizvodi

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates