nedjelja, 29. listopada 2017.

CATRICE: Soleil D’été limitirana kolekcija [RECENZIJA]

Nadam se da ste ulovile svoje favorite iz pre pre predivne Catrice cosmetics Soleil D’été limitirane kolekcije, a ako slučajno još dvojite, današnja recenzija pomoći će vam da se riješite svih dvojbi. Ova, kako kažu iz Catrice cosmeticsa, jedinstvena kombinacija tekućih metalnih tkanina i brončanog make-up trenda osvojit će sve ljubiteljice preplanulog tena i brončanih tonova.


Soleil D'été Duo Highlighter

GLOWrious. Highlighter u dva tona nježne, kremaste teksture i svjetlucavog završetka prikladan je za sve tipove kože. Zahvaljujući svjetlucavoj brončanoj jezgri i prekrasnoj rosé nijansi, Duo Highlighter može se koristiti za stvaranje različitih izgleda.

Nijansa: C01 Gentle Sun Glow



Količina: 8,7 grama
Cijena: 39,90 kn

Moji dojmovi: Soleil D'ete highlighter ima izuzetno finu i svilenkastu teksturu. Pigmentacija je odlična i to u smislu da se ne morate bojati da ćete pretjerati s ovim proizvodom, a istovremeno on daje licu dimenzionalnost i sjaj. Možete ga koristiti u više različitih kombinacija: miješajući  brončanu i rose nijansu ili ih koristeći odvojeno. Bez obzira na to u kojoj ga kombinaciji koristili lice će uz njega djelovati svježe i blistavo. Definitivno mogu reći kako je ovo jedan od mojih najdražih highlightera, a posebno kod njega volim što se odlično blenda i sljubljuje sa svim bronzerima, kao i puderima. Iako sam u početku razmišljala uzeti ovaj highlighter ili ne, sada sa sigurnošću mogu reći kako si definitivno ne bih oprostila da sam propustila ovako sjajan proizvod. Još ga niste kupile? Ne znam što čekate :)

Ocjena: 5+



Soleil D'été Golden Lip Booster sjajilo za usne

Sjajno zlato. Metalni sjaj s efektom jačanja usan stvara sjajni zlatni završetak. Primjenjujući ga samostalno rezultira uzbudljivim metalik efektima, dok Booster sjajilo nudi nježan, zlatan sjaj kada se nanosi na ruž za usne.

Nijansa: C01 Golden Sun-Bath



Količina: 5 ml
Cijena: 31,90 kn

Moji dojmovi: Za ovaj lip booster sam odmah znala da će mi se svidjeti...i naravno, nisam pogriješila. Ako volite ovaj tip "sjajila" za usne, onda će se sigurno svidjeti i vama. Radi se o sjajilu sa plump efektom uz hladnjikav osjećaj i lagane trnce na usnama. Kao što sam već rekla, ako ste ikad probale neko lip plump ili lip booster sjajilo, onda znate o čemu pričam. Ipak, posebnost ovog sjajila je u prilično dugotrajnom osjećaju hlađenja te predivnoj zlatnoj nijasni koja usnama daje jednu posebnu dimenziju te one zaista djeluju punije. Tekstura mu je gusta i ne lijepi usne, a guste šljokice u nekoliko nijansi daju ovom sjajilu izražajnost. Dragi Catrice, želimo još ovakvih proizvoda!

Ocjena: 5+



Soleil D'été Sheer Serum Bronzer

Fluid Glow. Tekući bronzer u serumu stvara nježne, zlatne naglaske. Izuzetno svestran: primijenjen samostalno ili pomiješan s puderom, bronzer osigurava osunčan ten. Tekuće i kremaste teksture nude prirodne rezultate - posebno za ten. Praktična aplikacija pomoću pipete omogućuje jednostavnu, točnu dozu.

Nijansa: C01 InsTANned Complexion



Količina: 14 ml
Cijena: 39,90 kn

Moji dojmovi: Oko tekućeg bronzera sam u početku dvojila i zapravo sam bila na toplo-hladno s njime sve dok nisam uz metodu pokušaja i pogrešaka pronašla način kako ga nanijeti, a da pritom ne izgleda preumjetno. Tekstura mu je kremasta i jaaaaako je pigmentiran. Upravo zbog te izuzetne pigmentacije vrlo lako možete pretjerati i izgledati prenapadno. Ipak, ako pronađete pravi omjer uz ovaj bronzer u samo nekoliko poteza možete postići predivan preplanuli izgled čak i u jesensko-zimskom periodu. Ja ga nanosim tako da samo kratko dodirnem mjesta na kojima želim naglasiti konture te nakon toga lagano izblendam kistom. Boju ovog bronzera vam ne mogu dočarati niti riječima, a nažalost niti slikom jer odbija suradnju s fotićem, ali vjerujte mi na riječ uživo je to predivna brončana nijansa zlatnog odsjaja uz koju ćete izgledati kao da ste se upravo vratile s mora. Do sada nisam bila toliko opsjednuta bronzerima, ali ovaj je to totalno promijenio...toliko da sam ovog nabavila u tri primjerka...trebam li išta više reći? :)

Ocjena: 5+




Na kraju, mogu samo reći kako je ova Catrice limitirana kolekcija pun pogodak i da se iskreno nadam kako će nam Catrice ponuditi još ovako jednostavnih, a predivno efektnih kolekcija kod kojih koji god proizvod uzele, možete biti sigurne da nećete pogriješiti.

Jeste li već isprobale nešto iz ove apsolutno predivne limitirane kolekcije? Kakvi su vaši dojmovi?

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates