nedjelja, 26. studenoga 2017.

FLOP PROIZVODI #1

Već sam pisala o proizvodima koji mi nisu odgovarali, a nakon podužeg razmišljanja odlučila sam uvesti ovaj tip postova u stalnu postavu. Radi se o proizvodima koji meni iz nekog razloga nisu odgovarali, ali to ne znači da upravo ti proizvodi ne mogu nekome biti top proizvodi. Za neke od proizvoda o kojima danas pišem ste možda prethodno čule samo najpozitivnije dojmove, no kod mene nisu dobili prolaznu ocjenu. O kojim se to proizvodima radi? Saznajte u nastavku...


Signal White Now Touch olovka


Što kaže Signal?
Najnoviji hit u svijetu kozmetike - prvi makeup za osmijeh. Pritisak gumba, ravnomjerni nanos sloja i sušenje od 1 minute garancija su blistavo bijelog osmijeha. Znanstveno testirana, ova olovka nije abrazivna za caklinu i može se koristiti svakodnevno, više puta dnevno.


Moji dojmovi:
Signalova White Now Touch olovka predstavljena je kao revolucionaran proizvod koji će vam omogućiti hollywoodski osmijeh i koliko sam primijetila ostale blogerice su oduševljene ovim proizvodom. Čini se kako sam ja party brejker jer su moji dojmovi poprilično razočaravajući. Za cijenu od 99,90 kn očekivala sam da učinak ove olovke traje barem nekoliko sati, no ne traje uopće...osim ako pod hollywoodskim osmijehom ne smatrate plavičasti, polu-ljepljivi sloj na zubima. Meni taj efekt nije bio niti malo ugodan. Da, ideja olovke koju možete nositi u torbi i izbijeliti svoje zubiće u trenu je odlična, ali realizacija je negdje zapela.

Sundance pjena poslije sunčanja


Moji dojmovi:
Inače obožavam Sundance liniju i svi proizvodi su mi bili fenomenalni, sada toliko žalim što sam išla eksperimentirati i isprobala ovu pjenu jer je za mene totalan flop. Već prilikom prvog korištenja dio koji trebate pritisnuli kako bi pjena izašla je zakazao, zaglavio se i odbio svaki daljnji oblik suradnje. Prešla sam preko ovog nedostatka i činjenice da prilikom svakog korištenja ostanem bez nokta te dala novu šansu ovom zaista zanimljivom konceptu proizvoda za njegu nakon sunčanja. Nažalost, jedini plus koji mogu dati ovoj pjeni je ugodan miris jer se dosta dugo upija te čak i nakon upijanja ostavlja nekakav ljepljiv osjećaj na koži koji nije nikako ugodan, pogotovo ne u ljetnom periodu. Ostajem vjerna klasičnim Sundance proizvodima, a pjene ću definitivno izbjegavati u širokom luku. 



Maybelline FIT me! Matte puder


Što kaže Maybelline?
Besprijekorno prekrivanje. Svjež i prirodan izgled kože koja diše. Tekući puder koji se savršeno stapa s tvojom kožom. Bez ulja, bez voskova. Prozirna baza i lagani pigmenti dopuštaju koži da pokaže svoje najbolje strane. Revolucionarna 5-D pigment tehnologija kreira nijanse koje se savršeno stapaju s bojom svakog tena. Za normalnu do masnu kožu. Matira i popunjava pore.



Moji dojmovi:
Odmah na početku moram reći kako su dojmovi o ovom puderu usko vezani uz tip kože pa je tako jednima super dok je drugima pravi promašaj. Krenimo sa izborom nijansi - 6 nijansi među kojima nisam pronašla odgovarajuću pa sam nakon dugotrajne dvojbe između 110 i 115 izabrala 110 koja mi je presvijetla, ali sam računala da ću uz bronzer postići neku ravnotežu. Puder je namijenjen normalnoj do masnoj koži - moja je, kao što već znate, mješovita s masnim čelom i nadala sam se kako ću upravo u ovom puderu pronaći saveznika koji će matirati moje čelo...no to se nije dogodilo. Puder je vrlo rijetke teksture, pruža lagano do srednje prekrivanje s mogućnošću nadogradnje te dobro popunjava i zagladi proširene pore, ALI ističe apsolutno svaki suhi dio moje kože i nakon par sati se nakuplja u flekicama dok istovremeno ne uspijeva držati moje masno čelo pod kontrolom te sam primijetila probijanje masnog sjaja već nakon 2 sata. Za masnu i/ili mješovitu kožu ga nikako ne bih preporučila, ali smatram da bi mogao biti ok za normalnu do lagano masnu kožu bez većih nepravilnosti.

Schwarzkopf Taft Volume Powder


Moji dojmovi:
Iako nisam ljubiteljica pretjeranog volumena u kosi, povremeno me uhvati faza kada nakovrčam kosu te tada želim da bude bujna i raskošna. Tako je u jednom od onih šopinga bez mjere i granica u mojoj košarici završio i ovaj proizvod. Zvuči vrlo zanimljivo i zapravo sam očekivala da će mi poslužiti kao zamjena za suhi šampon, ukoliko već neće ispunjavati svoju osnovnu svrhu. Prvo korištenje - flop. Zapravo, ovaj prah i daje neki polu-volumen, ali preko osjećaja neoprane, prljave kose ne mogu prijeći. Kosa je na dodir gruba, oštra i pomalo ljepljiva (zapravo sam imala osjećaj kao da duži period nisam oprala kosu), a kako me u vrlo kratkom roku tjeme počelo užasno svrbiti nisam mogla ovom proizvodu dati drugu šansu već sam istog trena morala oprati kosu, a Taft prah za volumen je kod mene završio svoju karijeru. 


Jeste li već isprobale ove proizvode? Kako su se vama svidjeli? Koji su vas proizvodi razočarali u zadnje vrijeme?

*mišljenje o proizvodima predstavljenim u ovom postu predstavlja moj subjektivan dojam 

Nema komentara:

Objavi komentar

 
 
Blogger Templates