utorak, 30. siječnja 2018.

KEUNE: Care Vital Nutrition šampon i maska za kosu [RECENZIJA]

Veseli me činjenica da ste iskazale veliki interes za postove o njezi kose i proizvodima koji su mi pomogli u obnovi oštećene kose. Za kvalitetnu njegu kose nikad nije kasno, iako bih voljela da sam i  sama puno prije shvatila koliko je bitno čuvati i njegovati kosu. Iz tog razloga odlučila sam podijeliti sa vama svoja iskustva sa raznim proizvodima od kojih su mi neki puno pomogli, a neki napravili više štete nego koristi. Danas pišemo o onim dobrim proizvodima i brendu koji sam isprobala dosta kasno i ne mogu prežaliti što ga nisam puno prije otkrila.


KEUNE CARE VITAL NUTRITION ŠAMPON

Što kaže Keune?
Vital Nutrition je savršen za kose koje trebaju dodatnu njegu. Aktivni sastojci hidratiziraju unutarnju strukturu vlasi, formirajući sloj oko oštećenih dijelova vlasi, obnavljajući i revitalizirajući oštećene vlasi. Vaša kosa ujedno je zaštićena od dehidracije, štetnih utjecaja iz okoline i štetnog UV zračenja. Glatka, mekana, sjajna i prekrasna kosa? Sve vam je to nadohvat ruke.


Ambalaža: Simpatična bočica sa neobičnim čepom koji odlično funkcionira i dozira proizvod, sprječavajući vas da pretjerate s količinom. Čep funkcionira na način da se pritiskom odiže druga strana na kojoj je otvor.

Količina: 300 ml
Cijena: 84,90 kn



Moji dojmovi:
Nikada nisam bila fan skupljeg ranga šampona, iz jednostavnog razloga što mi nisu pružili ništa bolje od onih uobičajenih. Ipak, radoznalost i potraga za savršenim šamponom odvela me do Keune Vital Nutrition šampona i odlučila sam isprobati ga pa kud puklo da puklo.

Na ambalaži je stajala oznaka "60 pranja" što mi je zvučalo smiješno, ali već sam kod prvog pranja pretjerala s količinom i shvatila da možda neće izdržati baš 60 pranja, ali 50 sigurno hoće. U prosjeku mi tako bočica ovog šampona uz pranje 3-4 puta tjedno traje cca 3 mjeseca što je, htjela ja to priznati ili ne, i više nego povoljno.

Tekstura mu je kremasta, svilenkasta i nježna, teško za opisati, ali već na prvi pogled možete vidjeti da se radi o šamponu koji neće kosi pružiti stres isušivanja kod pranja, nego će nježno očistiti kosu i pružiti joj onu količinu njege za koju je razumno očekivati od šampona. Da, iznenađujuće, ali već nakon prvog ispiranja osjetite da je kosa pod prstima meka, puna živosti i revitalizirana. A, ako tome pridodamo korištenje regeneratora ili maske (o kojoj nešto više u nastavku), jasno je da će to biti dobitna kombinacija za dubinsku njegu, obnovu i revitalizaciju oštećene kose. 

Ocjena: 5+


KEUNE CARE VITAL NUTRITION MASKA

Što kaže Keune?
Luksuzna maska koja poboljšava elastičnost, njeguje oštećene vlasi, jača kosu i dodaje sjaj. Esencijalni minerali značajno poboljšavaju stanje suhe, oštećene i slabe kose. Vital Nutrition proizvodi hidratiziraju unutarnju strukturu kose, a Nutri-Injection tehnologija oblikuje zaštitni omotač oko oštećenog područja, obnavljajući i revitalizirajući oštećenu kosu. Kosa je, također, zaštićena od dehidracije, štetnog utjecaja iz okoliša i štetnog UV zračenja. Vital Nutrition čini kosu glatkom, mekanom, sjajnom i laganom za raščešljavanje.


Ambalaža: Vital Nutrition maska dolazi u praktičnoj ambalaži u obliku posudice sa poklopcem na odvrtanje. Koristim ju tako da plastičnom špatulicom uzimam potrebnu količinu maske jer na taj način sprječavam ulazak vode u posudicu - mogla bih posegnuti i prstima, no onda bih prije morala posušiti ruke, a ovako mi je nekako jednostavnije.

Količina: 200 ml
Cijena: 139,90 kn



Moji dojmovi:
Iako je moja kosa masna (ali dehidrirana), suhih vrhova, s vremena na vrijeme volim nanijeti ovu masku na cijelu dužinu kose, uključujući i tjeme jer mi dobrobiti ove maske za moju kosu puno više znače od jednog dana duže bez pranja kose. 

Idealna je za sve tipove kose, a najveću promjenu i koristi ove maske primijetit će vlasnice suhe, isušene i/ili oštećene kose. Tekstura joj je bogata, gusta i kremasta, a za djelovanje je potrebno tek 3-5 minuta što je odlično u današnjem užurbanom životnom ritmu. Ipak, jednom u dva tjedna priuštim si pravi mali spa trenutak i ostavim ovu masku da djeluje barem pola sata. Rezultati nakon takve primjene su nevjerojatni - kosa je meka i glatka, a svaka vlas djeluje kao da je popunjena, obnovljena i zaštićena od raznih vanjskih utjecaja.

Ova maska zaista pruža luksuznu njegu oštećenoj i isušenoj kosi, dubinski je hrani i čini jačom ne samo naizgled već ćete to uz redovito korištenje moći primijetiti i po smanjenju pucanja i lomljenja vrhova, kao i cjelokupnom zdravijem izgledu kose. Na slici ispod moći ćete vidjeti kako izgleda moja kosa nakon pranja Vital Nutrition šamponom i korištenja Vital Nutrition maske, posušena fenom i bez dodatnih proizvoda za stiliziranje.

Ocjena: 5+


Zaključak: KEUNE proizvodi su me oduševili i postali moj stalan i vjeran saveznik u njezi i obnavljanju kose te ih mogu od srca preporučiti svima koji još uvijek lutaju i traže onaj savršeni proizvod za njegu kose koji će ih oduševiti i oboriti s nogu. Na wishlisti su mi iz ove linije Porosity Filler, Thermal Cream i Protein Spray, a svakako ću isprobati i neke od ostalih linija, tako da u skorije vrijeme možete očekivati još Keune recenzija.

Jeste li već koristile neki od KEUNE proizvoda? Koju biste KEUNE liniju voljele isprobati?

Tamafista 💋

2 komentara:

  1. Odlični proizvodi <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Keune definitivno ima kvalitetne proizvode. Koristim Keune Silver Refle šampon i regenerator za kosu već duže vrijeme i kosa je jako mekana. Što se tiče cijene, koristila sam i skuplje regeneratore i šampone i nijedan me nije oduševio kao Keune. Svoj kupujem u DM-u i baš gledam katalog od DM-a sad i vidim da je na sniženju od 112kn za oba proizvoda https://www.letkomat.hr/dm/katalog-od-utorka-16-10-2018/?page=3. Toplo preporučam

    OdgovoriIzbriši

 
 
Blogger Templates