ponedjeljak, 5. ožujka 2018.

SILVEREX: Četkice za zube sa srebrom [PRVI DOJMOVI]


Pošast 21. stoljeća je površnost, složit ćemo se svi. Bitan je izgled, ono što vidimo i ono što će na prvu zabljesnuti. Ako nekome nedostaje nešto u okvirima današnjih standarda ljepote, lako se zamaže, nadomjesti ili prikrije. No, da nije baš u svemu tako dokazuje naš osmijeh. Naš osmijeh otkriva puno više od našeg raspoloženja. Logično je da bismo zato trebali voditi brigu o onome što ga na prvi pogled čini lijepim – naši zubi. Za lijepe zube je bitna pravilna njega istih, no najbitnije njihovo zdravlje. Preporuča se pranje minimalno 2x dnevno, laganim pokretima odgovarajuće četkice. Kažem odgovarajuće, jer moramo prilagoditi četkicu našim potrebama. Nije svaka četkica ista. Da je to tako, nažalost sam morao saznati na vlastitoj koži, u ovom slučaju bolje rečeno, na vlastitim desnima. Godine neznalačkog biranja i korištenja što jeftinijih četkica ostavilo je traga na ono čime sam se nekoć ponosio. Desni su se počele povlačiti i pomalo djelovati na moju taštinu. Nakon prvih šokova kako bi se moglo raditi o paradentozi (Google dijagnoza), stomatolog mi je rekao da koristim krive četkice i da prijeđem na one najmekše tzv. ultra soft. Šteta je već učinjena i nema povratka, no daljnje širenje se može spriječiti.

S novostečenom svijesti o njezi zubi i desni, nedavno sam naletio na četkicu koja obećava inovativnu tehnologiju s česticama srebra u vlaknima Silverex. Go for it – pomislio sam. Pomislio, rekao, isprobao.


Silverex četkice su posebno dizajnirane za detaljno čišćenje i poliranje zubi bez iritacije desni. Imaju dvostruki sistem vlakana koji čisti i teško dostupna mjesta (laički rečeno ono između zubi, što moramo iritantnim koncem čistiti), te poliraju i skidaju plak, kamenac itd. Za cijenu od 29.00 Kn (cijena na web stranici), nimalo loše. 

Sam izgled Silverex četkice se ne razlikuje previše od već postojećih, ergonomski dizajnirana drška u različitim bojama (zelena, roza, ljubičasta i plava), dvije dužine vlakana. Kraća vlakna za odstranjivanje plaka, kamenca, bakterija i poliranje zubi, dok su duža dizajnirana tako da dosežu teško dostupna mjesta i desni. Duža vlakna su i mekša te time obećavaju što manju iritaciju desni. To volimo čuti, to nam je bitno znati. Ove četkice su dostupne u tri kategorije: Silverex Junior, Ultra fine i Medium. Sve tri kategorije sadrže čestice srebra u vlaknima, koje obećavaju tromjesečno antibakterijsko djelovanje zbog kojega se bakterije i uzročnici upala ne mogu razvijati na vašim četkicama. I ovo volimo čuti!


Kao što sam već spomenuo, stručnjaci su preporučili da koristim soft i ultra soft četkice pa sam se i ovdje odlučio za ovu kategoriju, kod ovog proizvoda to je Silverex ultra fine četkica. Skeptičan kao i uvijek pogledam sa svih strana, ne vidim srebro pa ostajem razočaran jer sam očekivao disko kuglu. Naravno, radi se o česticama srebra i vjerojatno je dobro što ih ne vidim jer bi njihova vidljivost vjerojatno uzrokovala abraziju zubi prilikom četkanja. Šalu na stanu, prvo četkanje s Ultra soft četkicom, nije bilo ono što sam očekivao. Već naviknut na jako mekane četkice (barem prvih par korištenja nove četkice, jer nakon par korištenja sve otvrdnu), odmah sam uvidio da nisu soft, a kamo li ultra soft. Vlakna nisu najmekša, no time se nisam dao obeshrabriti. Laganim pokretima iščetkao sam zube i počeo zuriti u zrcalo ne bih li vidio kakvu promjenu (ono kada očekuješ instant promjene). Jedina promjena koju sam uvidio je jako glatka površina zubi. to me ohrabrilo pa sam nastavio s korištenjem iako me iskreno plašila tvrdoća vlakana (onih kratkih). S vremenom sam se naviknuo na vlakna i prilagodio silinu četkanja, te mogu reći kako sam jako zadovoljan s četkicom. Ono što svaki put primijetim je taj osjećaj čistih zubi, ustiju, glatkoće do te mjere da kada se gornja usnica nasloni na njih, kao da klizi po nekakvom premazu. A to mi se sviđa za početak. 


Konac nemojte prestati koristiti usporedo s ovom četkicom, jer unatoč dužim i tanjim vlaknima koji su namijenjeni za čišćenje između zubi, ne uklone bas sve, osobito ako imate jako „gusto naslagane“ zube kao ja. Obzirom na kratak period korištenja o izbjeljivanju još ne mogu potvrditi sa sigurnošću, iako po mom mišljenju vidim razliku. Što se tiče antibakterijskog djelovanja, nažalost nemam mikroskop i nisam mogao provjerit/usporediti prije i poslije, ali čitajući po internetu o srebru i njegovim svojstvima, odlučio sam vjerovati dok se ne dokaže suprotno. Na moje iznenađenje, desni se ne bune, dakle zaista ne nadražuju, a volim misliti da im obećana masaža zaista godi. Silverex Ultra fine četkica je sada sastavni dio moje njege usne šupljine, a od nedavno je jedne Medium verzije zadovoljna vlasnica i žena koja me dovela na Svijet.


Zaključak: Preporučio bih četkice Silverex svima koji imaju već problema sa desnima, a osobito onima koji žele preventivno na iste djelovati.


Cijena Medium četkice: 32 kn
Cijena Ultra fine četkice: 29 kn

Gdje kupiti: Silverex webshop

Jeste li već probale Silverex proizvode? Ako niste, što biste željele probati?
Ivanlicious 😉

1 komentar:

 
 
Blogger Templates